luni, 28 noiembrie 2011

Inimioare

Fiind interesata de diverse lucruri lucrate manual si cautand pe net am gasit aceste inimioare pe care urmeaza sa le postez in continuare .
Mie mi-au placut foarte mult si incercand sa le fac si eu ,doresc sa vi le prezint si voua.
La sablonul pe care l-am coborat de pe net eu am mai adus cateva imbunatatiri care sper sa va placa .
Iata inimioarele mele :



La urmatoarea imagine puteti observa ca am incercat imbinarea  inversa a bucatilor de hartie si astfel a reyultat o inimioara  mai mult inalta decat lata asa cum apare in celelalte imagini.

Pentru mai multe detalii ,sablon si tutorial va recomand site http://talentedenazdravani.ro/blog/2009/12/20/inimioara-ornament-de-hartie-pentru-pomul-de-craciun/  site de pe care si eu am folosit instructiunile cat si sablonul.
Va doresc spor la lucru si as fi bucuroasa sa postati aici ce ati realizat si voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu