sâmbătă, 20 august 2011

Prima mea sfera Kusudama

Am vazut pe multe site aceasta sfera Kusudama si mi-au placut cum aratau acele petale din interior.Am incercat sa pliez si eu bucati de hartie pentru realizarea unei flori de acest gen.
Am reusit .M-am bucurat foarte mult atunci cand am lipit cele cinci petale si am obtinut una din cele 12 flori care sunt necesare pentru realizarea sferei .
Iata florile .

Apoi am luat cateva reclame care erau facute din ceva hartie mai groasa si mai lucioasa din care am taiat saizeci de patrate ,le-am pliat ,le-am lipit si iata si sfera mea .
Sunt extrem de fericita ca am reusit sa realizez asa lucruri frumoase dar, am si un regret .Si anume ,acela ca nu stiu cine ar cheltui niste bani pe asa ceva in timpul asta de criza pe care il traim.
Pe de alta parte mai este si faptul ca este foarte mult de lucru pana reusesti sa finalizezi o astfel de sfera ,necesita si materiale si......as fi curioasa cine si cat ar oferi pe asa ceva !

Daca ai ceva de spus lasa un comentariu.
Oricum ar fi ...
SPOR LA TREBA !