marți, 9 august 2011

Felicitare rotunda 2

A aparut si modelul 2 al sirului de Felicitari rotunde pe suport CD.

Cand am conceput primul model am crezut ca va fi cel mai frumos .Iata insa ca acum am terminat si cel de al doilea model si la fel cred ca  este cel mai frumos.

La fel ca si  la primul model am procedat la lipirea unei bucati de hartie ,decupata dintr-o revista pe care apoi am aplicat florile

Ma bucur ca un copil cand finalizez cate un ,,obiect unicat,,.
Sunt extraordinare ,unicat si ce e mai important sunt lucrate cu materiale reciclabile in cea mai mare parte .
Ce ma nemultumeste este ca nu sunt si clienti pentru astfel de obiecte.
Pe de alta parte ma gandesc ca m-as desparti foarte greu de aceste lucruri facute cu multa dragoste si pasiune dar nu spun ca nu le-as instraina.