marți, 9 august 2011

Felicitare rotunda 1

Un nou model de felicitare ,,Rotunda,,

     Supotrul de aceasta data este un CD 

Dis de dimineata am primit cateca CD-uri de la copii mei rugandu-ma sa le duc la gunoi pentru ca nu mai sunt bune.
Eu ca de fiecare data le-am privit o clipa si le-am pus pe unitatea PC cu gandul ca voi face ceva din ele.
Sotul m-a aposftofat din nou si m-a intrebat ,,Din astea ce dumnezeu mai faci???,,

Nu stiu inca dar daca ai putina rabdare vom vedea impreuna ce va iesi.
Tot pentru aruncat aveam si o revista mai veche cu idei despre decorarea locuintei .Am rasfoit-o putin dupa care m-am oprit la o pagina din care am decupat o particica pe care apoi am lipit-o pe una din suprafata CD.
     Iata de a iesit si de aceasta data.


Imaginea cosului am decupat-o tot din revista .Si tot din revista ,cu perforatorul am facut florile .
Am perforat marginile revistei pe unde au fost culorile dorite de mine pentru realizarea florilor.


    Am fixat fasiile verzi pentru codite dupa care am lipir floricelele ,apoi frunzele.


Pentru ca am decupat hartia pentru fond putin mai mare decat CD , a trebuit sa tai  cu o lamace era in plus .Din acea margine subtire s a rasucit un ornament care am zis eu ca este ineresant sa il afasez in cos ,la baza florilor,iar la partea de jos a cosului am facut o floare tip Quiling cu care am ascuns coltul cosului pe care l-am rupt in momentul in care am rupt fila din acea revista deoarece initial nu m-am gandit ca as putea face ceva cu acea imagine si a trebuit sa repar ce am stricat .


Am pus si ultima imagine pentru a va face sa nu uitati nici de prima felicitate rotunda pe suport de carton.

Sa aveti spor la treaba si o zi buna.