joi, 1 decembrie 2011

Coronita pentru craciun

Iata ca azi va pot posta si coronita realizata de mine.
Am facut-o pentru craciunul care se apropie si sunt multumita cum a iesit .Am si o greseala pe care va las pe voi sa o descoperiti.Nu ma refer la faptul ca nu am decupat acele interioare ale bayei coronitei.Nu am facut acest lucru deoarece cartonul meu este subtire iar prin decupare nu ar mai fi avut puterea sa pastreye forma rotunda.
Cu toate acestea sper sa va placa.

CRACIUN FERICIT VA DORESC INCA DE PE ACUM !



Sursa de inspiratie o puteti gasi si voi aici : http://talentedenazdravani.ro/blog/2010/12/12/coronita-cu-bradut-ornament-pentru-iarna/ .Tot aici gasiti si sabloanele de care o sa aveti nevoie in momentul in care doriti sa realizati si voi una.
Si pentru ca se apropie craciunul am cautat pe internet si alte surse de inspiratie pe care va rog sa le vedeti aici :  http://www.youtube.com/watch?v=DROE2wEoi0k&feature=related

SPOR LA LUCRU
Posteaza un comentariu. As fi foarte bucuroasa sa va pot afla parerea.



Un comentariu:

  1. Am inteles ca nu se puteau posta comentariile .Am activat acum aceasta obtiune ,deci, puteti sa o faceti acum.
    BAFTA!

    RăspundețiȘtergere