vineri, 5 august 2011

Felicitare ,,floare alba,,

 Inspiratia  de a crea acest model mi-a venint  stand la masa din bucatarie si privind la rola de prosoape de hartie .
Dintr-o data mi-a incoltit dorinta de a incerca sa fac o floare din hartia acelei role de prosoate si ....
Iata ce a rezultat :
OMUL ESTE FENOMENAL !!!!
Nici mie nu imi vine sa cred ce pot sa mai debitez  !
O FI UN FENOMEN AL NATURII ? O BOALA DE CARE INCA NU STIU ?
Cu ceva timp in urma nici nu visam la asa gen de activitate.
Am lucrat inca de foarte mica ,multe chestii cu croseta ,cu acul,la masina de cusut ....insa asa ceva nu am crezut ca voi putea sa fac.
Si ce este culmea ,este ca sunt fascinata de ele.
Nu stiu daca cineva se va gasi sa le aprecieze si sa le comercializeze .
Eu insa lucrez in continuare ,macar pentru navigatorii de pe net care cauta sa isi clateasca ochii cu ele.
Poate se gaseste cineva care sa infiinteze o firma cu un astfel de profil ,, cu lucru la domiciliu,,.
Eu un  as avea curajul daca as gasi si sprijinul necesar.
STRIG!!!!!!!!!!

 POATE MA AUDE CINE TREBUIE!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu