marți, 9 august 2011

Ambalaje

Plasute pentru felicitarile mele

Pentru ca asemenea felicitari nu pot fi puse intr-un plic clasic ,am incercat sa confectionez si ambalajul pentru ele.
                    Iata ce am reusit.

Am incercat sa fac  acest model din amintirile pe care le mai aveam ramase prin cap dintr-o experienta din trecut cand am comandat pe internet un pachet de proba de lucru ,pentru lucru la domiciliu .Bineinteles ca a fost o chestie marsava deoarece respectivi castigau din valoarea coletului pe care il expediau catre persoane credule ca mine.Nu aveau nicidecum interesul de a angaja pe cineva.
Dar sa lasam asta deoparte .
Din experienta de atunci am ramas cu practica ....din care am facut pentu mine numeroase plasute pentru diversele ocazii pe care le-am avut si in care am avut nevoie de astfel de ambalaj.


De un astfel de ambalaj am considerat eu ca au nevoie si felicitarile mele pentru a se putea oferi destinatarului in perfecta stare.