vineri, 5 august 2011

Felicitare ,,Adela,,

Felicitare Quilling si Origami

Doresc sa va prezint o felicitare lucrata combinand stilul Quilling cu Origami.


Cum am facut aceasta felicitare?
AM FOST ONORATA DE VIZITA UNEI PRIETENE CARE DOREA SA II LUCREZ CEVA LA MASINA DE CUSUT.
In timpul cat am executat acea lucrare am mai discutat si noi ....ca fetele..... despre una .....despre alta  !
Am ajuns cu discutia pana in momentul in care m-a facut sa imi amintesc ca se apropie ziua ei de nastere .Mai erau doar cateva ore ...pana in ziua urmatoare care urma sa fie acea zi .

OOOOOOOOOOOOOO! Mi-am spus in gand.Imediat mi-a zburat mintea ca ar trbui sa ii ofer un cadou facut de mana mea dincare sa simta sentimentele pe care le nutresc pentru ea.

Asa am ajuns sa concep aceasta felicitare.
La inceput nici habar nu aveam ce o sa iasa.Aveam pe birou bucati de jartie ce mi-au ramas de la confectionarea unei mungi Kusudama pentru care am facut si un tutorial pe care il voi posta mai tarziu .

Am taiat din ele sase bucati ,mici ,patrate  le-am impachetat ca pentru Kusudama si am obtinut 6 petale pentru flori.Siiiiiiiiii ? Mai departe????Am mai luat cateva hartii colorate pe care le-am rulat in stilul Quilling , citeva bucati dl la ambalajul unui pachet de cafea dincare am facut cateva frunzele. Siiiiiiiiii?Cum sa le asez acum?
Am taiat trei fasii pentru coditele florilor pe care le-am lipit asa cum mi-a venit mai bine in acel moment,apoi l lipit cate trei petale,, Kusudama ,, din care ziceam eu ca o sa apara florile.

..........Le-am facut .Nu aratau extraordinar.Parca lipsea ceva.
Am vazut pe birou o bucata de hartie verde pregatita sa fac iarba pentru o alta lucrare si am taiat de acolo doua bucati mici pe care le-am lipit la baza celor tri petale pe care aloi le-am fixat in varful a doua dintre codite.
Pe codita din misloc am facut un boboc de floare din trei petale rosii rasucite in stilul Quilling ,apoi am decupat frunzele si le-am postat asa cum am crezut eu ca e mai bina iar la urma de tot am zis ca ar avea mai mult efect daca as aplica si cateva paieta de diverse culor....si iata ce a iesit.
Asa de mult m-am bucurat ca am reusit sa fac o felicitare frumoasa pentru prietena mea .Daaaaaaaaaaa frumoasa .Zic eu frumoasa .Ramane sa vedem cum o apreciaza atat ea cat si voi .cei care o veti vedea postata aici .
Este adevarat ca am vazut lucrari care m-au uimit dea dreptul cu frumusetea lor ,insa erau lucrate de persoane cu multa experienta ,nu ca mine .

Poate voi uimi si eu mai tarziu .
Vezi vodeo de mai jos pentru noi experiente.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu