luni, 8 august 2011

Felicitare ,,tubulara,,


 

Primul meu model
                        ,,Felicitare rotunda,,
                                        pe suport de carton

Ideea unei felicitari rotunde mi-a incoltit intrand pe unul din blogurile pe care le urmaresc unde, am gasit o postare in care cineva explica dar si prezenta o forografie a uei felicitari rotunde .

De acolo si pana la ceea ce am realizat eu nu a mai fost decat ,un pas.
Aveam intr-un sertar o bucata de carton de la o hartie igienica .Initial am vrut sa il arunc la cosul de gunoi dar in acea clipa m-amgandir  ca as putea sa il folosesc la ceva. Nu stiam exact la ce ,atunci.
Iata ce a iesit :
                 numai ca este impropriu spus rotunda .De aceea am denumit-o ,,tubulara,,
Am luat bucata de carton si o coala alba cu care am invelit acel tub .
Aveam o floare facuta ,care vroiam eu sa fie o lalea .Nu prea seamana dar nu e nici urata.Cu putin lipici am aplicat-o putin inclinata.Dintr-o fasie de hartie verde ,de la un ambalaj de cafea , am facut codita pentru ,,laleaua,, mea si am mai lipit cina doua codite pe care inca nu stiam ce o sa pun.
Cautand printr-o cutie in care tin resturile de hartie de la diverse decupaje ,am zarit resturile de la petalele lalelei din care ,indoite pe jumatate din cinci astfel de resturi am realizat petalele florii rosii din partea dreapta.Am aplicat si trei margelute si a luat lastere si a doua floare.
Cea de a treia am facut-o din sapte confeti rosii pe care la fel le-am pastrat intr-o cutiuta .Nu mai stiu de la ce ramase.
Am mai aruncat din loc in loc ceva stelute pe care le-am obtinut cu nu perforator cu acel model decupand dintr-o revista.
Pe portiunea unde am imbinat coala alba am pus un tubulet portocaliu cu rolul de a plasa in el ravasrul pe care am scris cateva versuri .Asta am pus eu insa tu ,spre exemplu il poti inlocui cu ravasul pe care  doresti tu sa il scrii .

Pe lateral asa cum se vede in fotografie am scris si un ,,La multi ani!,,  pe o frantura de hartie pe care am lipit-o .
La baza am facut dintr-o fasie iarba apoi am lipit ca un capac .
Sus am taiat dintr-o revista o fasie de culoarea cerului, chiar si cu nori .La fel ca la baza am lipit de jur imprejur dar si capac pentru a nu se vedea urat interiorul tubului de hartie care este de fapr suportul propriu zis al felicitarii.
                      
Va doresc sa realizati multe astfel ce felicitari ghidati dupa modelul meu pe care as fi foarte bucuroasa sa mi le prezentati si mie.