miercuri, 10 august 2011

Avem nevoie si de ajutor ...

   Te pup si te las sa  iti bucurati ochii si sufletul pentru ca  muncim fara de rost fara ajutorul divin.

Eu am  un prieten care a venit de foarte departe si trebuie sa ramina undeva. Ca sa iti dovedesc ca nu sunt egoista nu il voi retine doar in casa mea .
Astfel, i-am indicat si  casa ta considerand ca si tu la fel ca mine ai nevoie de ajutorul sau.
Te rog primeste-l si iubeste-l.
Numele Lui e Iisus Christos .
 
 
Acum spune incet : Poti intra Doamne, eu am nevoie de Tine, curata inima mea cu Singele Tau si binecuvinteaza familia mea.



In continuare te las sa iti linistesti sufletul privind la
imaginile urmatoare.


In viata avem mare nevoie si de asa ceva numai ca ,prea ocupati cu treburile zilnice ,nu ne rezervam cinci minute si pentru rugaciune .