joi, 8 septembrie 2011

Trandafiri din hartie

Am vazut o data din intamplare,undeva pe net trandafiri lucrati din hartie .Am fost foarte incantata de felul cum aratau .Aseara ,fiind trista si dezamagita am cautat sa imi indulcesc clipa traita si am incercat sa fac o astfel de floare .

Am luat din bucatarie cateva prosoaape de hartie ,din care am taiat cu foarfeca fasii late de aproximativ doua degete pe care le-am rasucit putin pe una din partile lungi .

Am mai luat cateva paie din plastic din care sa fac coditele .

Tot din prosoape am facut si cateva frunzulite .
Si uite asa,am facut si eu trei trandafiri .




Par atat de finuti incat ma simt indragostita de ei .Sau poate doar satisfactia ca am putut sa ii lucrez ma face sa ii iubesc asa mult! Nu stiu!



Si pentru ca sunt in vizita la fica mea dar si pentru ca este Sfanta MARIA mica si este ziua ei am oferit florile cu toata dragostea ei.


Am speranta ca privindu-le va simti dragostea pe care i-o port ....

,,LA MULTI ANI DRAGA MEA!,,